Julai 30, 2009

balik kampung.....!!!!

hari ini aku nak balik kampung..
hehehe,
mak aku dah bising dah..cuti tapi tak balik kampung,rindu jugak kat die org tu,erm..
cam dah lame je tak balik .. :D
erm..so aku tak tahu lah nak jadi pae aku ni,walaupun dekat tapi susah nak balik kampung,
erm..pelik kan,
erm..degil pun ade,
cam takde pape je kat kampung tu,
member2 pun sume banyak yg dah merantau so terpaksalah yg duduk kat kampung ni bosan..
hehehe,
erm..so aku pun nak balik kampung ni,
untuk orang yang tersaynag di sana,
jangan nakal2,
i always miss u..
bye...!!

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster