Julai 27, 2009

first day at my holiday

monday..27/7 , hari yang paling membosan kan aku,
aku bangun cam biasa pukul 8 am,then siap2 trus pergi ke tasik pelangi indah untuk jogging,
then after that aku balik ke umah dalam kul 10 am,
bosan lah harini takde ape aku nak buat aku just habiskan mase seharian adjust2 blog ni tu set date kat blogs aku,
tapi tak boley jugak,
then kau trus kuar g lunch dlam kul 12pm,
bosan tul cuti2 ni takde aktiviti nak buat,
lebih kurang dalam kul 2 aku pun lepak2 kat kedai abc,
sampai lah kul 3 ptg,
aku cam takde arah tuju hari ni,
tapi kau tak tahu nak buat ape kat umah mengadap pc tu,
erm..penat dah,
rase cam nak buat keje2 lain yang boley mendatangkan hasil tuk aku,
trhen lebih kurang dalam kul 5 aku kuar semula melepak kat kedai moto member aku,sampai lah dekat2 kul 7 bru lah aku balik ke umah semula,
cam takde aktiviti yang berfaedah je aku nak buat,
terpaksalah aku jadi pak rayau jap dalam mase seminggu ni,
habiskan mase aku ngan aktiviti yang menghilang kan busan,

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster