Julai 28, 2009

On Tuesday

kebosanan melanda jiwa sekali lagi,
aku hari ni lebih banyak menghabiskan masa aku kat umah,takde hala tuju nampaknye,
aku trus buat2 buzy study blog ni,
cam best jek,
macam2 boley buat,
tapi takpe lah just nak buat ingat memories lame aku kan,
panas pulak hari ni,
rasanya,
nak keluar pun tak tahu nak kemane,
cam biasalah mengadap pc ni jek,
semua web aku dah godak..
tak tahu dah nak buat ape lagi pas ni,
rasenya tido best jugak time2 camnni ,
tapi tak nak lah,
nak g lunch je ni,
tapi takde memer lah,die orang sume keje,
arghhhhh...!
tension..
nak buat pape pun tak boley,
nak kemas umah pun malas sal semalm aku dah kemas ,

nak buat ape lagi ea hari ni,
lambatnye nak menunggu schedule aku kul 10.30malam,
hehehe,
ape tu,
ade lah,
mane boley share..
tu hak aku nak keep the secret,kalo nak tahu,carik lah sendiri,



aku cam rasa kewujudandie disisi aku amat bermakna sekali,sebab terasa rindu sangat2 kat insan yang aku sayang,
walau apepun hanyalah gambar yang selalu menemani aku di kala ini,
setiap lagu2 yang kami share bersama adalah lagu yang dapat menyentuh perasaan aku,
aku pun tak tahu apa sebabnya aku berubah sebegini,
mungkin inilah kenyataan yang harus aku terima untuk menjadi diri aku yang sebenar,
thanks sebab memberi semangat dan nasihat yang berguna untuk tatapan kita bersama..
akhir kata di sini lagu riz - haruskah aku pergi tu sungguh touching ler,
hahahaha,
kisah cinta yang berakhir,(lirik lagu riz)
kerana terlalu sayangkan seseorang kia kene melakukan ape saja,
thats true,
tapi aku tahu apa yang akan berlaku akhir nanti,
cinta yang tiada kesempatan tu maksudnye cinta yang tak balas kan,(lirik lagu riz)
rindu yang tak berpenghujung,(lirik lagu riz)
ape maksudnye tu ea..
cam susah nak di tafsir oleh aku,




tapi aku percaya atas suratan takdir ini,aku terlalu menyanyangi nye sehingga aku takut kehilangan die,

berakhirlah kisah cinta,
kisah cinta kau dan aku,
yakinkanlah hatimu yang duka,
sebenarnya aku pun terluka,
tak ku pinta..
akhirnya oh..begini.

mengapa diri yang kau cinta,
jika hati mu pada dirinya,
tak kau fikir akhirnya kita,
kecewa..

sayang,
maafkan lah aku,
jika pintaku begini,
tak sanggup ku menanggung,
rindu yang tiada hujungnya,
kerana aku masih setia,

cinta tiada kesempatan,
pada dia yang ku sayang,
kasih yang ku curahkan,
menikam jiwa ini,
gelaplah pintu cinta kita,

sayang,oh....oooo

harus ku yang pergi,
owh..oooo

kasih telah kau mungkiri,
impian cinta yang suci,
mungkin ada baiknya...sebegini,

sayang,
maafkan lah aku,
jika pintaku begini,
tak sanggup ku menanggung,
rindu yang tiada hujungnya,
kerana aku masih setia,

inta tiada kesempatan,
pada dia yang ku sayang,
kasih yang ku curahkan,
menikam jiwa ini,
gelaplah pintu cinta kita,

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster