Ogos 01, 2009

hari2 yang sepi tanpamu

hari ini aku bru je sampai dari kampung,
then banyak perkara yang berlaku mase aku kat kampung,
happy dan sedikit busan then penat pun ade,
hehehe,
lame jugak tak jumpa mak ngan ayah aku,
hehe,
balik2 je mak and ayah aku tak sihat so terpaksa lah kene jaga jap die orang,
nak tak nak dia org adalah orang yang telah banyak berjasa kat aku,
so aku pun sedih jugak tengok my dad,
demam and sakit2 satu badan,
aku terpaksa lah tolong picit2 ayah kau,
then mak aku dah sihat sket mase aku balik tadi just my dad je tak sihat lagi,
aku pun tak tahu nak buat ape kat kampung tu just tolong lah abeskan rambutan kat umah then kemas2 kat kebun kbelakang umah,
takde aktiviti aku nak buat kat sane,
ingat boley lah pergi memancing ke,
tapi tu lah my buddy takde lah kat kampung,duk terperap je kat umah selama dua hari,
busan jek,
takde yang boley buat nak jugak g minum2 ke,
mane tah die orang g menyorok langsung tak nampak batang hidung die orang,
hahahaha,
aktiviti aku makan n tido jek banyak takde pape pun nak buat,
just smalam petang lepak ngan my friend..
die tanye lah kat aku bile ko nak kawin,
aku pun cakap lah,takde orang yang nak kat aku,
huhuh,
busan nye,
lame jugak aku lepak kat umah die,
sempat jugak lah aku main2 ngan baby boy die tu,
truk anak die aku keje kan,
best jugak de anak ni kan,
hehehe,
tak sabar rasenya nak ade anak sendiri,
must seronok kan,
neway aku sampai umah aku kul 10 tadi,
rilex2 jap,
ingat nak berhenti dinner tadi,
tapi aku still kenyang sebab aku dah makn kat kampung tadi,
ok,arius...!!!

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster