Ogos 31, 2009

shopping..!!!

hari ini aku tak buat ape pun kat umah just tido je,
maybe penat sebab effect dari keje malam haritu,
penat jugak rase 2 week kene malam,
anyway aku bersyukur sebab next week ni aku dah start keje normal..
bestnye,
then malam aku pergi ke jusco tuk membeli belah,
pusing nye pusing aku masuk kedai jusco tuk mencari tshirt,
aku terpandang sehelai t shirt,
nice aku pun membelek2 baju tersebut,
then aku menanyakan size kat salesgurl tu,

saiz  L ade ke dik..
ade.

then die pun menyelongkar kat almari tu,

nah...

die memberikan sehelai baju padaku,
aku pun berlalu g fitting room,
nak mencuba baju tersebut,
after siap pakai baju tu aku terasa cam pakai jubah jek,
panjang sangat,

then aku pun pulangkan kembali pada salesgurl tu,

panjangnye baju ni,then m size ade tak..

die berlalu untuk mencari baju tersebut,alangkah hampa nya hati setelah die bagtahu kat aku saiz M dah abes,
erm..bosannye nak mencari baju yang betul2 aku minat then aku pun berlalu ke blue toms site,
dapatlah baju belang2 yang berwarna putih,saiz pun ade ngam..
harge pun tak mahal sangat..huhuhu,
yang penting hati dah berkenan kan,
aku terus sambar jek,
aku amek warna putih berjalur,
cantik sangat aku tengok...
ni lah bjunye yng aku minat sangat2 design die,
smart nyer kalo pakai..simple kan design die..
 
ni lah baju raya aku,renoma 2 helai,blue toms selai and round net t shirt tu aku beli kat jeans studio,
huhuhu,
nasib baik semua baju2 tu tak lah mahal sangat,
yang penting kene minat tuk buy baju ni,
aku ni cerewet sket kalo bab memilih ni,
ye lah kan,
raya kan setahun skali,
so jangan sayang2 duit nak beli baju..ark...!!!
last2 pokai..
huhuhu,
tulah,tapi kene beringat jgak kalo nak buy baju ni,
jangan amek yang mahal2 sangat yang penting simple n smart..
okay..!!!
adius...

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster