September 06, 2009

PLAza ANGSana

 
angsana..ramai gler orang hari ni,,
jalan jammed, walaupun aku gerak g plaza angsana nek moto..lambat,
selalu 20 minit je dah sampai hari ni hampir 30 minit...
then ngan cuaca yang panas..
huh,letih...

gambar2 yang sempat aku snap..

my best friend..hari ni kita orang berbuka puasa kat tepi motor masing2 coz kedai2 kat angsana tu dah full takde tempat nak parking...boring jer,
tapi nasib baik ramai orang kat situ,
taklah segan sangat..
  
lepak sat kat karaoke box tuk menyumbangkan suara2 yang tak berapa nak sedap ni..hahahaha
  
ni lah screen die yang pelik tue die pakai touch screen..hahaha..best senang n mudah..adelah 20 lagu yang aku n elfy sumbangkan kat sini

aku yang sedang bosan menunggu turn sebab die ni kalo dah starrt menyanyi memng 3 or 4 lagu bru die stop..hahaha..boring jek....next...your turn...hahaha
nilah aktiviti aku hari ni,
shopping cari kasut adidas and baju melayu kat angsana..
karaoke box..
then berbuka puasa kat restoran seafood and tomyam(kempas)..
(gambar aku tak sempat nak snap sebab kita orang sibukkan diri ngan makanan je,ye lah ngah lapar kan)

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster