September 23, 2009

yahoooo...!!! raya 2009





satu syawal yang indah aku dapat mendengar lagi alunan takbir raya,
terasa indahnye hari raya pertama..
tak sabar nak pergi ke masjid tuk menunaikan solat raya..
hahaha
tapi malang sekali masjid penuh so terpaksalah aku melepak kat tepi masjid tu bersama member yang rapat ngan aku,
adelah 4 orang,
berborak je keje aku mase orang ngah sembahyang raya,


selamt hari raya ..
nilah baju raya aku..
colour hijau..huahuahua
cam design ketupat kan,
biaselah ade theme raya sket,
dah baju ni yang aku minat...
ade kelainan dari biasa kan,
tahun lepas colour pink plain.
takde corak2,
so ketupat pun ketupatlah janji aku tak mintak duit kat dieorang tuk beli baju raya aku ni..
hahaha...



sape tah snap pic ni,




0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster