Oktober 10, 2009

kekasih

sayangku,
..
kamu hadir bawakan aku Cinta..
dan aku menyambutnya dengan hati yang gembira,
kamu buat aku tertunduk, merenung, dan menatap jauh ke dalam mata indahmu
sungguh..,
aku telah merasai kasih sayangmu yang indah itu..

sayang,

saat kututup mataku,
terbit keinginan untuk bawa kamu jauh kedalam kehidupanku

sayang,

hingga ke saat ini,
jujur…. dari dalam lubuk hatiku yang paling dalam.. aku katakan…
aku sayang kamu…… Aku cinta Kamu… Aku akan selalu rindu padamu…..
dengan segala kelebihan dan kekurangan yang ada padamu dan aku,
aku pasti menerima tanpa sebarang keluhan,
biarlah sehingga tuhan memisahkan kita berdua…

sayang,

sejak saat itu, ada wajah dan namamu dalam setiap ruang di hati dan fikiranku
ada senyummu, pandanganmu dan suaramu di sela-sela aku menghela nafas…
sungguh, kamu begitu memberi arti di dalam kehidupanku,
dan akhirnya kusadari,
kaulah insan yang mampu membahagiakn diri ini…


sayang,

aku akan tetap berusaha selalu ada disisi kamu,..
sesungguhnya kau telah mengisi kekosongan di hati ini..
ruang yang hanya pantas diisi dengan cinta tulus dengan hati…
Aku Cinta Padamu…
Terima kasih, untuk semua sayang dan cintamu.. yg membuat aku akan sangat menyanyangimu..
kisah cintaku dan sayangku adalah anugerah yang paling indah dalam hidupku,

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster