Oktober 11, 2009

lepak kat kedai phone member aku..


hari ni aku nak story sal sorang my friend aku yg jadi usahawan kat kg aku,
kekadang aku bangga tengok member2 yg berjaya ni,
nak jugak aku follow cam dieorg tu,tapi aku tak minat lah bab2 nak meniaga..
tak pandai nak jaga hati customer..
kalo kene orang2 yang cerewet ni..lagilah menci aku nak melayan..hahaha..teruk kan aku ni,
papepun yg penting kita must ade matlamat dan tujuan masing2..semoga berjaya kawanku














tokey yang agak pemalas...hahahaha
 
kawan rapat aku ELLy..mane2 punaku pergi must dengan die..huhu
 
murah2..ade berani..hahaha..hak G jumpe tokey kedai ni..huhu
aku promote je..huk huk huk


0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster