Oktober 11, 2009

melepak..



Melepak..
aktiviti yang paling aku gemari..seronok lah menghabiskan sedikit masa ngan kawan2 aku,
yelah berborak2 sal moto ke,awek ke,dan macam lagi..

ni lah keje aku kat kampung...kawasan felda kan..so cam takde ape yg menarik..
nilah aktiviti bagi mengisi mase lapang..



 ni time malam..
sume mase di habiskan dengan melepak..

haha..pe dieorg buat tue..


kawan aku..abdul rasyid namenya...


geng 606..hahaha...

just arrived..... :D


tempat melepak.....

aku ngan elfy...


hik2..buat pe tu...


kucing yang di dera oleh aku..hahaha..( jahat gler )


huhu..yang lepak kat bonet depan tu namenya anuar..haha
yang kat tangan aku tue ape ea...(haha nilah namenya...mengisi mase lapang dengan mendera kucing..)


my program when at my hometown,kota tinggi,
busan..yelah maybe dah biase lepak kat town..so bile balik kampung cam nothing want to do,
so thats whylah me back just 3 month 1 time..hahaha
so bagi kawan2 yang tahu keistimewaan kampung tu bagitahu lah kat aku,supaya aku dapat hilangkan kebusanan semasa berada kat kampung,
nak g mancing..aku bukan keturunan nelayan..
kalo tak ok jugak..nak pi kebun aku tak suke..haha..banyak nyamuk..
so takde ape yg boley buat kat kampung tu..
yang ade just BOSAN..

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster