Mei 25, 2010

buhsan...!!



salam and selamat malam semua..
ni lah time aku tuk update my blog nih..cam kurang mood lah hari ni..penat kot..aku dah selesaikan my big problem tue..project yang besar sangat..tak larat sik aku kene kejo je ngan IR die..
papepun im still succees settle my work in the period time..
nak katehu..ebat tu tak lah tapi pandai lah sket2 kot..huhuhu!!!
mane geng2 yang lain pegi ni..senyap jek..dah masuk2 dalam blog ni tolonglah tanye2 khabar..huhuhu..
nak jugak kenal2 ngan sahabat baru ni..kan bagus meramaikan sahabat or mane tahu kan bley jadi my gud friend..teman borak2 and bincang2 tentang masalah2 kita bersama..ok lah guys times up..nak pi gosok2 baju jap..he3..keje rutin aku..walaupun aku ngah malas banget ni..tapi aku kene buat jugak coz takde orang nak tolong me..take care guys...have a sweet dreamz...!!!!

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster