Februari 16, 2011

salam maulidur rasul buat semua kawan2 yang beragama islam..!


SELAMAT MALAM BUAT SEMUA..
hari ini cuti umum untuk semua pekerja,
ape aktiviti yang korang buat hari ni ?
hari ini tak banyak aktiviti yang aku buat sepanjang hari,
keluar merayap2 kat area kelana jaya and lepak kat summit usj,
pekena ikan bakar + cikong mangga..
fuh dasyat..
segan lak nak snap pic kat sane..
ramai betul orang kat kedai tu..
kali ke dua aku lepak kat sane..
mantapp..! boley lah korang rasa makan kat sane nanti..
gerenti puas hati..
harga agak mahal jugak total aku kene caj RM 11.70 untuk talapia set ngan cikong mangga tu..
 
Destinasi seterusnya nak menonton wayang kat summit..
tapi takde cerita yang menarik kat wayang  masa ni..pusing2 kat summit hampir 70% kedai kat sane aku masuk sebab nak menghabiskan mase seharian dengan jalan2 cari pasal,
masuk je pintu utama aku dah terpandang piano.
best jugak kalo pandai main piano ni..
silap2 boley jadi penulis lirik.
so pusing2 lah kat sekitar summit,
sempat jugak beli seluar spot sehelai.
nasek baik ade saiz..haha..!macam lah aku ni gemok sangat..
sebab aku dah terkena arituh beli suar saiz XL tapi tak muat pulak..hehe
kepenatan aku pun lepak kat oldtown ngan EN wan..

LEPAK KAT OLDTOWN SUMMIT USJ
 tapi agak paiseh lah bile nak balik sebab hujan lebat..
ni lah akibatnye takmo pakai kereta..!
bukan tak mampu tapi belum jadi keperluan tuk aku kot..
dah sampai masa bila perlu aku amek lah sebijik..hehe..
so aku harap korang pun dapat memenuhkan hari cuti ni dengan aktiviti2 yang berfaedah..hehe
salam maulidur rasul..!


Adios..!



1 ulasan:

aKu iNgin bEbas berkata...

Salam Maulidur Rasul Mr. Catatan... :)


persoalan:
apsal air kat OldTown tu ada 3??
kata lepak ngan en wan je?..
kah kah kah kah

misteri air terlebih harus di rungkaikan..

:P

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster