Jun 28, 2011

sehari dua di hongkong (company trip )

salam and selamat sejahtera buat pembaca blogs catatan,
terima kasih sudi singgah kat blogs aku nih,
hari ini aku nak kongsi tentang negara hongkong yang baru aku lawati..




jalan paling sibuk di sekitar pub and disco HK

jalan2..!

snap..!


mahu naik feri tak?



salah seorang awek HK yang aku jumpa kat stanley beach

cantik pulak pokok ni..!

stanley beach.

aku sorang je melayu kat trip ni :)

dinner time..!

stanley beach di waktu senja

night view..

gambar ni aku amek kat wax museum..nak masuk kene bayar 140 dollar 

  
repulse bay
bos ajak berparti so aku layan je lah ikut masuk kang kong pub..minum coke and soda je..saje nak tengok gelagat manusia kat sana
nak masuk pub pun kene beratur.

rakan sekerja kau dan isteri beliau :)


my colleagues picture.. x sempat posing aku dah snap..haha.. 

permandangan yang agak cantik memukau perhatian aku sejenak

sunset in stanley beach HK..salah satu panorama yang tak akan aku lupa untuk menyaksikanya :)

peak tram 2(permandangan petang)

sunset again..

big buddha (lantau island)
dah macam nak manjat batu caves dah..semput jugak nak sampai ke atas tu
my colleague dah macam bintang hong kong dah dressing dia.
 
                                           
pada pukul 7 and 8 malam..gambar kat peak tram salah satu tempat yang popular kat hongkong, 
                      
minum2 time..i just saw from far :)
 

snap.dinner time.!
           


                                                                                    
                    
   


time balik..rase dah takmo balik malaysia..anyway i have nice journey..tq bos..!
masa balik..rasa macam nak duduk kat sana je :)..









1 ulasan:

aKu iNgin bEbas berkata...

waah!. nice HK.
kata nak bawak balik amoi ada cap HK.
mana meh?!
haha =P

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster